هزینه دانلود:14 صلوات

دریافت فایلها:

حاج محمودکریمی-بگو سرتو به زیر پام بزار اگه نزاشتم (سرود)

حاج محمودکریمی-قال رسول الله علی حق و علی حی و علی هو (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-تو بی ابتدایی و بی انتها شبیه پیمبر شبیه خدا (مدیحه سرایی)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-تو ساحل آسمون نگاهم داره می باره بارون نگاهم (سرود)

حاج محمودکریمی-حاج سیدمجید بنی فاطمه-به یاد زلف نگون تار شاه …(ذکر امیرالمومنین)

حاج محمودکریمی-مفتاح نور جلوه گر ماه یاعلی (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-تنها تویی که بردن نامت عبادت 

است (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-چشمام سمت پنجره ها دریا التماس  دعا جشن حضرت پدره آقا التماس دعا (سرود)

حاج محمودکریمی-علی امام من است و منم غلام علی (ذکرمقدس امیرالمومنین)

حاج محمودکریمی-آقای منی دین و دنیای من(سرود)

حاج محمودکریمی-در حال عاشقم رسد امشب سلام می (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-یاعلی یا علی یاعلی علی علی یا علی (سرود)

حاج محمودکریمی-علی قرار فلکه روح ملکه (سرود)

حاج محمودکریمی-تویی آنکه در همه آیتی (مناجات)

حاج محمودکریمی-در دلم شوری از آن لحظه به پاست (شعرخوانی)

حاج محمودکریمی-در دلم نیست به جز عشق اهورایی تو (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-مطلع ناقص من کاش که کامل می شد (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-ای بانی وجو من از ابتدا علی (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-ستاره می ریزه از عالم بالا می ریزه به پیش قدمای مولا (سرود)

حاج محمودکریمی-اگه هزار بار به پای تو مولا بمیرم (سرود)


نتیجه تصویری برای اهنگ ولادت حضرت علی

حاج محمودکریمی-شب شب شب وصاله (سرود)

حاج محمودکریمی-رو گلا شبنم بارونه بارونه (سرود)

حاج محمودکریمی-من که دلبری مثل حیدر داره (سرود)

نظرات شما عزیزان:




برچسب‌ها:
[ یک شنبه 4 بهمن 1394برچسب:, ] [ 13:59 ] [ امین رضارضایی ]
[ ]